30. dub, 2019

STŘEDNÍ EVROPA: RAKOUSKO: Logo ÖRF Eins za 100 tisíc €uro

Konzervativní vláda rakouských Svobodných & Lidovců sice už vládne skoro 2 roky, ale nic není jednoduché. Například veřejnoprávní ÖRF, se chová stále neobjektivně a rozhazovačně...
 
Vicekancléř HC Strache a předseda Svobodných, tak na svém facebooku upozornil na to, že nové logo kanálu ÖRF Eins, stálo veřejnoprávní poplatníky na 100 tisíc €uro (2 600 000 Kč). Označil chování ÖRF za aroganci a napsal, že musí být veřejnoprávní poplatky zrušeny ještě toto volební období. Novelu o veřejnoprávních médiích a jejich reformu už FPÖ (Svobodní) připravují.
 
Sledovanost ÖRF závratně klesá. Podle výsledků v dubnu (1.-25.4.2019) klesl tržní podíl ÖRF Eins na 7,6,%, což je považováno za debakl. Minulý čtvrtek dosáhl první kanál veřejnoprávní ÖRF jen 4,5 % podílu na sledovanosti. Paradoxem je, že vedení ÖRF, začalo tento měsíc vydávat také časopis o stanici ÖRF Eins, ale ke zlepšení sledovanosti to nevedlo. 
 
Nízká sledovanost je dána rudo-zelenou eurohujerskou a islámofilní angažovaností redaktorů, moderátorů a editorů zpráv a publicistických pořadů. Ti neustále útočí jak na konzervativní vládu, tak na národovecky založeného veřejnoprávního poplatníka. Lidé tak raději sledují komerční stanice jako je Servus TV, která je založena spíše tradicionalisticky a lidově, a její vysílání konvenuje normálnímu divákovi...Něco jako u nás Prima TV...
 
Autor: TGM, Praha, ČR, 30.4.2019
 
Zdroj: